The karate kid 2010



Åh vad jag längtar.. dock tycker jag inte det är så mycket karate utan mer typ kung fu eller något? Men roligt ska det bli att se iaf.. Jackie är ju med! Kommer dock sakna Miyagi hehe. & hoppas verkligen att dem inte förstör detta med tanke på hur "speciella" och fina dem första karate filmerna var..

 

På tal om något helt annat. Jobbat idag.. lagomt drygt men vad gör man haha. Det var ändå bara 4 timmar så. Dessutom ger det klirr i kassan, alltid trevligt. Är jäkligt trött nu.. det värker i kroppen och på vägen hem så började det att regna.. kul! eller inte. Men men, är sugen på att se en film men ja vi får se. Är ledig imorgon iaf, ska plugga lite och typ.. ta det lungt och filosofera haha.

Måste också försöka komma på vad f-n jag vill göra i mitt/med mitt liv. Just nu känner jag mig totalt vilsen. Som att jag är i ett mörkt rum och ser inte vart jag ska. Inte hjälper det heller att jag känner någon slags stress eller vad man nu ska säga heller. Men ja nu ska jag sluta klaga och mesa. Sov gott! Sweet dreams ♥


Kommentarer
Postat av: Gaby

Idag är det "Rebecca-dagen". Så stort grattis till dig! :-)

Jag skrev aldrig till dig när du fyllde år, men jag tänkte på dig :-) Hoppas du får en bra dag idag.



När det gäller dina grubblerier om ditt liv, så känner jag igen det... Jag vet inte heller vad jag ska göra med (delar av) mitt liv. Men vi har förhoppningsvis många år på oss att komma på vad vi vill göra och komma i balans :-)

Stor kram till dig, från ett regnigt och kallt Helsingborg!

2010-05-17 @ 09:15:02
Postat av: Rebecca

Tackar :) Grattis i efterskott till dig med! :) Hoppas du hade en fin och mysig dag.



Jo det där med grubblandet.. saken är ju den att jag känner mig så himla stressad och pressad att lixom komma på vad jag vill göra med mitt liv och fixa det typ, helt igår. Det är det som är drygt speciellt när jag känner att jag har faktiskt tid på mig att komma på vad jag vill göra och hitta balansen osv men ja, det är som det är :)



Kram!

2010-05-18 @ 15:27:11
URL: http://sunbeam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0