Christmas..

Blev en rätt annorlunda jul detta år pga av olika orsaker men det vart mysigt iaf! Lägger in lite bilder(som lär vara mest på maten haha).. Hur som helst så var det en trevlig jul med härliga människor, biobesök, go mat & massa filmer och tv-spelande ;) På torsdagen innan julafton gjorde vi våra egna pizzor. Inbakade & "vanlig" åh så gott det var! Riktigt kul att göra sin egen pizza och välja sin egen topping! :D




Julgodis!! (made by moi!) :)


Såååå gott! :)

Det var min lilla jul för detta år. Snart väntar ett nytt år och nya möjligheter! :D

Up!

Vi såg filmen up! igår.. och den var faktiskt bra! Jag var lite skeptiskt till hur dem hade tecknat människorna men storyn, komedin och naturen i filmen gjorde upp för det :) & Skrattade ett x-antal ggr kan jag säga haha. En riktigt härlig film. Absolut värd att se. Så har du inte sett den än, gör det nu! :D



& btw.. Kevin ÄGER!!! Gotta love Kevin ;D haha



För övrigt ska vi snart dega i soffan framför tv:n.. Ska titta på "Beck - det tysta skriket" tror jag den hette som går kl 21. Hoppas den är något att se.. Jag brukar inte gilla svenska filmer - vilket egentligen är wierd? haha. Men men.. så är det. :)

TTYL.

Hatsune Miku - World is mine & Kagamine Len - Butterfly on Your Right Shoulder

Av någon anledning blir jag så himla glad av dem här låtarna! O det är ju bara så himla fräckt! :D Jag menar.. titta bara..




Jag vet inte om ni kopplar men det är hollogram som dansar!!!! HOLLOGRAM! Och det är ett dataprogram "Vocaloid 2" som sjunger. Så jävla ballt! Framtiden säger jag bara haha.. :) Jag skulle lätt betala för att gå på konserten :D Jag är så himla fascinerad
! :)

När jag såg videon för första gången så trodde jag det var en människa i någon slags animedräkt och jag tänkte "åh fränt! den dräkten vill jag ha" haha! ;D


På tal om något helt annat.. befinner mig i holmsund just nu, sen igår kväll. Igår åt vi gott, spelade tv-spel(mario kart, och jag vann! hah!) hehe :P Idag har vi mest slöat och bara tagit det lungt helt enkelt.. Vi ska väl se någon film ikväll och ska snart käka också.

Inte mkt att skriva om alltså.. men men, ha en fortsatt fin helg! Later ♥

RSS 2.0