Hunden & Kattens Dagbok.

Jag finner detta hysteriskt roligt.. Alltså bara lyssna! :D



För övrigt.. ja vad har hänt.. det har inte hänt något speciellt. Spenderat mycket tid i holmsund.. spelat massa spel och sett tonvis med filmer! Har börjat spela unreal tournament igen också.. såå jäkla kul :D Men spelar på nätet nu.. mycket roligare att spela med/mot riktiga människor.. :D

Vikten och träningsfronten har väl inte sett så ljus ut på senaste tiden men det ska det bli ändring på.. nu är man ju så nära ffs! Skärpning!

Börjat skolan idag också.. fått schema och så. Känns väl okej. Hoppas bara det med csn ordnar sig.. hur som helst så jobbar jag söndagar på björken iaf så vi klarar oss. Det brukar vi alltid göra.. på ett eller ett annat sätt. Denna termin kommer jag läsa företagsekonomi, information & layout och datakörkortkursen & så japanskan dårå... Kommer också göra prov i Naturkunskap och Matte någongång mellan mars-juni (men bara proven) har allt material osv redan så jag kommer göra något som kallas för "prövning" så det blir inga lektioner på dem 2.. bara skriva proven. :)

Btw.. Med ekonomin som den är nu så kommer vi förmodligen inte kunna ha råd att åka till skellefteå till fun competition och dansa... känns jäkligt trist :/ men men.. det kommer förhoppningsvis fler tillfällen!

Nej nu ska jag ta och vila lite.. sovit dåligt inatt så är supertrött. :/ Men ha det guld!

Later!

RSS 2.0