Nothing special going on really..

Tänkte göra en liten update och bla berätta att jag har(än en gång haha) tagit tag i min diet/träning och nu jävlar ska jag nå mitt mål! Inget fuskande och blabla nå mer utan nu gäller det! Det är bara att köra hårt! :)

Har prov i morgon(tors) och veckan därpå i har jag ett till.. smått nervös men hoppas det går bra! Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga lite och så.. Mjoo.. det var nog det för denna gång hehe. Puss o kram!

Klockrent.

Tip on how to loose weight: Turn your head to the left and then to the right. Repeat exercise when offered food.

haha!

Right now:

Dieten går riktigt bra, träningen går ok. Jag har sportlov!! Är sjuk men på bättringsvägen. Lönen kommer nästa vecka woho! Vädret börja bli finare och finare. Sol nästan varje dag & snön börjar smälta, yay! Ehm.. ja.. det var väl det. haha.. nu ska jag hoppa i säng.. sov gott! :)



A turn for the better...

Things are looking up! Hej hej :)

Jobbat idag, 6-15.. kändes lagomt drygt på morgonen men efter 8 så vände mitt hurmör. Har ingen aning om varför.. men jag var superglá och hyper på jobbet idag! :) Kanske har lite med att göra att jag bara sov 3 timmar inatt men äh :D Hyper är bra haha..

Sista lektionen i skolan var igår också så nu är det 1 veckas ledighet! (förutom lite jobb någon dag här & där) Sååå skönt och väldigt välkommet. Längtar tills löning och ja.. jag känner mig bara allmänt glad just nu. Inte dåligt med tanke på allt..

Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och lite sånt. Later! ♥ :)

RSS 2.0