Snö, snö och ännu mera snö.



nu blir det sängen.. natti natti!

Japanska provet.

96 av 100 poäng! Jippie!! Mitt första MVG EVER!
(eller ah.. förutom mvg:et jag fick i "bild" i 9:an)

Riktigt nice.. är också säker på att jag kommer få mvg på hiragana provet också(japanska tecken) som är nästa vecka :)

Btw.. nu på lördag ska vi fara och dansa på Pite´s öppendans, längtar! Ska bli roligt :)


Later! XOXO


Dans i massor.

Underbar dag/natt igår! Hade så jäkla kul! Obeskrivligt roligt var det. Längtar till nästa dansevent! Jag mår verkligen som bäst när jag får dansa.. ♥ Måste på något sätt försöka fixa så att dansen finns oftare i min vardag. Vi ska bla. gå och kika på Jonas "Style studio" och kanske börja dansa med dem. För varken burnin' heels eller bootstompers kändes riktigt rätt. Men som sagt, vi får se..

Idag blir det lite plugg men annars ska vi bara slöa oss.. och btw.. i förra inlägget skrev jag 10-22, HAH! Don't think so.. vi for till dansen 6:50(vi vaknade 05:00) & for från dansen 23:30 och kom hem typ 3:30.. haha.. Herregud vad vi var trötta när vi kom hem! Vaknade för ca 1 timma sedan. Skönt med sovmorgon!

Bilder från dansen igår har jag inte.. men det kommer säkert upp lite bilder här och var på olika föreningars hemsidor så jag for "sno" några därifrån sen när dem lägger upp. Så ja.. tills dess inga bilder :/


Until' next time! ♥♥♥ PUSS & KRAM!

Filmer + choklad + filtar + soffa = mys.

En sån himla slapp, skön och mysig kväll jag haft. Har tittat på en massvis med filmer och bara degat och myst framför dem. Några vi sett är "Flicka 1 & 2", "Letters to Juliet", "Love happens", "Over the hedge" etc.. En sista skoldag kvar också så är det sen helg för min del! Och på lördag är det FC i sundsvall.. ska bli härligt att få dansa lite :) Vi lär vara där i stort sett hela dagen. 10-22 typ :) nått sånt.. Och helgen efter DENNA helg så ska vi fara och dansa på öppendansen i Pite. Skoj skoj :) Nej nu fortsätter "filmmarathonet" ett litet tag till haha. Sov gott! ♥


Sjukt.

Somnade 07 på lördag morgon och vaknade NU typ.. eller ah för ett litet tag sedan.. 19:30. SJUUUKT! Min kropp behövde verkligen sömn haha. Shit... känns lite trist att ha missat hela jävla dagen :S Men men.. Får ta och försöka hitta på något roligt ikväll istället :)



Hellweek is over :)

Och nu är det helg! underbart. Fyfan vilken vecka det har varit. Massa uppgifter, inlämningar & dittan och dattan. Btw.. ett matteprov jag gjode som jag var typ säker på att jag hade faila fick jag godkänt på woho! Trevligt avslut på veckan ^_^ Anyway, Sov till 11 idag.. underbart med sovmorgon! Kroppen behövde det verkligen kände jag..

Idag blir det en skämma bort dig dag.. bubbelbad med värmeljus, mp4, scrub, ansiktsmask, manikyr, osv osv.. slappt. Senare mot kvällen kanske vi far till holmsund :)

That's it right now. Peace out.


p.s - snön har anlänt på riktigt nu, tror jag :/


Hellweek begins tomorrow..

Då var det slut på det roliga och imorgon är tillbaka till skola igen.. SUCK! Jag är så jävla skolless just nu så blä. =S Det kommer att bli en dryg vecka. Men 20 november närmar sig med stormsteg så det är alltid något att se framemot. Dans, dans, dans!! :) Tänkte inte skriva desto mer ville bara säga HEEEEEEJ(!) och visa att jag lever.. och jo btw.. jag vaknade 15 idag(var vaken till 07:30 haha), steg upp för en halvtimma sen. Att somna ikväll blir intressant. Men att slita sig från True Blood serien är inte det lättaste..



Anyway, snart kommer syrran så måste pysa nu! Det blir en myskväll med film :)

Peace out

trååååååk.

dagen var trevlig med systeryster besök men nu är jag uttråkad som faaaaaaaan. booooooooooooooooooooooooring.. tråk tråk tråk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet inte vad fasen man ska hitta på.. allt känns typ trist och dessutom vafan kan man göra för ngt roligt utan pengar? :S blääääääääääääääääääää. hatar att ha tråkigt :(

RSS 2.0