En update.

Kommer inte ihåg om jag skrivit något som skolan på senaste tiden då det verkligen var ett tag sen sist jag bloggade men iaf, har äntligen fixat Naturkunskapskursen, ytterliggare en kurs man fixat bort.. skönt! I mitten/slutet början på aug börjar en till termin, ser framemot det faktiskt! Ska bli skönt att sluta jobba och få studiestöd ist.. fick inte det förra gången pga av för lite poängtjosan men nu till hösten kommer jag få det iaf! Yay!

Har jobbat hela sommaren... HELA sommaren. Har inte ens badat haha, men det går ingen nöd på mig så.. känner mig för fet för att bada.. Eller jag ÄR fet. Rebecca har gått och blivit tjock igen. Och att man jobbar på en resturang hjälper inte direkt men snart har jag semester (ca 2-3 veckor & sen börjar skolan) så det ska bli skönt. Och vilken lön jag kommer få!! HELL YEAH! Mycket klirr i kassan lär det bli.. underbart. Det kommer bli en bra höst/vinter detta år, ekonomiskt. Eller mycket bättre iaf! Skönt. Slippa stressa över den faktorn iaf. När jag slutar jobba kan jag och tänker jag ta tag i vikten.. en gång för alla. Är fettless på mig själv.. men det har ju varit en hel del omständigheter så aja.. men nu ska jag försöka skärpa till mig.. eller nästa vecka dårå (när jag slutat jobba som sagt..) :)


Över till något helt annat nu då.. Har jag varit i en deprimerad i pretty much 2 månader.. Den 3 Juli var jag tvungen att avliva min fina gosigaste Smulan (pga av en juvertumör stackarn hade) Och hjärtesorgen sitter fortfarande i.. gråter var och varannan natt fortfarande.. HATAR natten! Känns så ensamt.. när man varit van i 11 års tid att ha någon som sover bredvid en, kurrar, myser, skuttar till dörren när man kommer hem, ligger bredvid en på soffan.... ja då lämnas ett stort tomrum. Känns bra att veta att hon inte har ont längre iaf.. stackarn kände inte ens insomningssprutan så ont hon hade.. men nu får hon vila iaf. Neh.. Känner att jag inte pallar skriva mer om detta nu då jag känner att jag vill börja böla.

Älskad. Saknad. Förevigt. RIP SMULAN 2000 - 2011 ♥

Life will never be the same..




Nej nu vart det nog slut på uppdateringen.. har inte hänt nå mer.. jobbat hela sommaren som sagt ;/ Men men.. lönen blir trevligt ;) Det var ett tag sedan man hade (eller kommer få) så mycket pengar. 15 aug.. woho längtar!

Vet inte när jag skriver igen.. har 0% blogglust men take care! Bye.


RSS 2.0