Alice in wonderland.

Idag har det varit en slapp dag. Sov väldigt länge och när jag steg upp hoppade jag direkt in i duschen och började fixa mig. Syrran bjöd mig på bio så hon, Tony och jag for och såg Alice i underlandet i 3D. Den var helt okej men förväntade mig lite mer men jaja. Det bästa med filmen var iaf Cheshire katten och den galna haren - klockrena! :D Och så får man ju inte glömma Madhatter (spelas av Johnny Depp ofc..) som också var lika bra som vanligt.. :) Men ja, som sagt den var helt okej och vissa stunder var riktigt roliga men jag trodde den skulle vara bättre.




Har käkat för ett tag sedan.. det blev torsk med potatismos och fiskdressing. Yumm! Snart ska jag väl bänka mig i soffan och se någon film eller något. Bara ta det lungt helt enkelt. Ha en mysig kväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0