En liten update.

Hejsan, tänkte skriva ner lite vad som hänt på senaste tiden.. vilket inte är mycket iof men men.. det har inte varit så många inlägg direkt. Har varit mest fokuserad på skolan och min vikt(not in a good way). Har varit riktigt jävla slarvig med allt som har med mat och träning att göra. Motivationen har varit som bortblåst. Känner som att, what's the point? Jag går ändå i stort sett aldrig ut, sitter hemma ser på anime, tv, pluggar, äter, är uttråkad. Har inget social liv what so ever. Danseventet i februari var underbart och fyllde hela min själ med lycka men efter det har det varit så himla trist, lungt och blä. Pengarna är det störste kruxet, inga pengar - ingen dans. Vill fara överallt, dansa på öppendanser och träffa alla underbara människor och ha riktigt kul men när ekonomin är som den är så ja...

Kommer iallafall kanske börja dansa west coast swing.. Vet inte ännu alla detaljer osv men ja, det skulle vara roligt att lära sig lite mer av det, kan bara i stort sett 8 steg haha. Men mest av allt så är det ju linedancen som jag verkligen vill komma igång med igen men ja, pengar som sagt. Men skit i det nu.. lite annat babbel nu då... Tänker ta tag i vikten och träningen igen..(efter glassen i frysen är uppäten haha) Jag ska fan nå min målvikt till sommaren 2010. Så är det bara.

Lite goda nyheter också, fick reda på idag att jag fått godkänt på ett matteprov som jag gjorde förra veckan. Woho! G är kanske inte skitbra men för mig är det det, jag hatar matte haha så ja, det kändes härligt.

Vet inte vad jag ska skriva mer så ja, jag avrundar nog här. Återkommer när och om jag har något vettigt att skriva :) Ska nog ta och sova, göra en tidig kväll. Är så jäkla trött.. Sov gott!



Jag idag...

Kommentarer
Postat av: linda

Hej syrran. Jag sa det till Gaby för någon dag sedan, man saknar er mer nu när man läser om hur ni har det varje dag, innan "glömde" man liksom mellan gångerna, men nu blir jag påmind varje gång jag går in här, om hur mycket jag saknar er! Grattis till matteprovet! Måste kännas skönt, duktigt av dig som pluggar ordentligt! Och det här med WCS låter ju intressant, hoppas man får mer detaljer längre fram!

Du MÅSTE ju inte ha ett socialt liv för att du ska tycka det känns meningsfullt med träning och ordentlig mat, det ska ju vara för DIN skull, inte andras. Men ibland har man sina svackor, det får vara ok. Sen helt plötsligt kommer en jävlar anamma-period och så får man rida på den vågen ett tag! Ta det lugnt och njut. Du är snygg som fan redan! PUSS!

2010-04-23 @ 13:36:34
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0