Mini update:

Skolan går okej. Jag mår neutralt (om man nu kan säga så..? haha) Ekonomin är skit, klarar knappt hyran. Det finns sååå mycket fint jag vill köpa men ja, nu är det som det är. Man kan bara hoppas på bättre tider och vi kämpar på.. pappsen och jag. Vi ska fara & fira en vän som fyller år i helgen. På söndag ska jag jobba(blä) men woho pengar! Jag fyller 21 år om 15 dagar - läääängtar! Jag tvättade tonvis med kläder igår, skönt att ha allt rent igen haha! Jag är verkligen kass på att tvätta ofta, det brukar alltid dröja aslänge. Oftast så tvättar jag när jag måste tvätta! Dvs när jag inte har några sockar och underkläder kvar haha! Men seriöst, hur kul är det att tvätta?! Usch.. tvätta, diska, damsuga, skura och damtorka - not my favorite things in the world to do! Och till sist.. imorgon börjar jag banta igen. Nu ska jag ta tag i det en gång för alla. Ta tag i allt.. börja simma oftare (har ju betalt simkort så vafan! måste bara få syrran att haka på också någon gång) Tänkte testa köra på en massa soppor, bla tomatsoppa. Ta några cambridgepåsar, morot & gurkstavar med dipp, makrill, mörkt fiberrikt bröd, dricka tonvis med vatten, cyckla, promenera, simma som sagt och sedan mina "hemma övningar" -situps, push-ups osv! Nu jävlar! Börjar känna lite smått att några plagg jag köpte förra månaden börjar bli en aningen tajt än vad dem var till att börja med så nej, nu får det räcka med.. ja vad fan jag nu hållt på med. Skärpning nu! :) Peppad är jag också.. eller ja, lite grann iaf.. Vågar inte titta vad vågen visar heller, sist jag vägde mig visade den 56 kg (och det var för typ.. 1 måndag sen? eller nått sånt) Anyway.. that's whats going on at the moment. Nu ska jag fortsätta titta på vänner på 5:an och därefter kl 20 går NCIS och sen The mentalist. Woho, mys kväll! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Min lillasyster blir 21 år... jag tror jag måste varit 21 när vi träffades på Öland... tiden går.

KUL att du är peppad igen, hoppas det smittar av sig lite på mig! All min träning går jättebra men maten är väl si så där, vågar inte heller väga mig just nu :) Nu får vi skärpa oss! ;)

PUSS OCH KRAM!

2010-04-29 @ 11:16:18
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Zack

Ja du tösen min det är bara kämpa, men visst börjar man bli trött på set :)



Love you :)

2010-05-03 @ 21:55:58
URL: http://cityoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0