Back to school.

Andra skoldagen idag. Hittills känns det väldigt bra.. webbdesign kursen känns rätt så "ja ja, detta kan jag redan ... segt... segt.." men det kommer ju svårare saker så småningom antar jag.. något nytt lär man sig säkert :)

Igår var ingen bra dag. Vaknade halv 5 på morgonen och hade så jävla ont i magen. Kunde inte ligga på sidan, rygg, mage eller ens sitta utan att det gjorde ont. Tog tabletter men dem hjälpte inte. Låg och snurrade i sänge tills kring 7:45 då jag skulle upp(och fara till skolan) & eftersom det var första lektionerna så tvingade jag mig själv att fara till skolan iaf och få info, scheman för kursen osv.. (pappa skjutsade mig fram och tillbaka.. hade verkligen inte pallat att gå) När jag kom hem så var det bums i sängen i stort sett. Mådde inte bra! :(

Imorse kändes magen mycket bättre.. lite ont hade jag men absolut bättre än igår. Och senare mot dagen så mådde jag utmärkt :)

Imorgon är det äntligen dags för japanska kursen ååh vad jag är spänd och nyfiken :) Hoppas vädret blir bättre imorgon också.. det har varit(är) riktigt pissväder idag :( Men vi bilade till stan så jag fixade lite skolböcker och sånt iaf.

Känns skönt med dieten nu faktiskt. Peppad känner jag mig.. nu ska jag få det gjort! Pausen gjorde mig nog gott tror jag.. jag känner mig som mer motiverad!

Nu ska jag slappa i soffan ett tag tänkte jag.. har lite huvudvärk och att dem borrar och håller på hjälper inte heller. (nu har dem också börjat hålla på i våran lägenhet också sakta men säkert.. mhm suck)

Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0