Dag 3 & 4.

Fortsättningen på underbara "Linda-veckan" hehe. :D

Igår(tors) togs inte så mycket bilder då vi spenderade största delen av dagen hemma och slappade och så. Bromsarna och avgasröret eller vad det nu var skulle grabbarna fixa så ja vi var inomhus som sagt. Mot kvällen vandrade vi runt i stan och kikade lite, fikade på ett mysigt fik(morotskaka yum!) och ännu senare på kvällen for vi och bowlade.

Jag har inte varit så förtjust i bowling och har kanske spelat max 3 ggr tidigare in my life men igår var det fasen riktigt roligt! Speciellt med tanke på att jag fick 5 strikes i en spelrunda och 3 av dem på RAKEN! (synd att vi glömde kameran faktiskt!) Crazy är vad det var.. ooooh I was so happy :) Med tanke på att jag tidigare typ bara kunnat bowla sittandes på huk och rumpan i vädret och slänga iväg klotet med båda händerna så var gårkvällen en STOR förbättring.. Dock i början så for den i rännan hela tiden haha.. Men som sagt 5 strikes på ett och samma spel och dessutom med rätt handgrepp! ;)

Idag for Linda & pappa och besiktade bilen på morgon och kring halv 9 vaknade jag.. Jag hade varit vaken i stort sett 30 sek så kom dem in genom dörren. Efter lite frukost for vi iväg på stan för att gå runt lite mer. Vädret var också mycket bättre idag.. solsken och i stort sett inga vindpustar(igår blåste det som fasen och var riktigt molnigt och blä) Anyway.. vi for in lite här och var och avslutade med att fika på ett mysigt café. Oj så gott det var!



Det blev dock lite för mycket av det goda, fick ont i magen.. (& ja bantingen är verkligen på en stor fetpaus just nu under Linda-veckan..) men ska återgå till den nästa vecka. Promise! Inte har jag gett upp mitt mål inte men tänkte what the heck, inte varje dag som vi har vår Linda hos oss! :)

Men men.. ja nu sitter vi och tittar lite film(Valentine´s day) så ska återgå till den. Sen blir det en tripp till dansstudion och därefter ännu mera filmkvällmys med onyttigheter!

PÖSS!



UPDATE 20:17:

Det blev ingen tripp till dansstudion utan vi for och spelade tennis istället! :) Riktigt kul faktiskt. Det här är typ andra gången i mitt liv som jag spelar tennis och nu kan jag iaf serva osv haha. Anyways.. bilder hehe:




Och nu ska vi kolla klart Valentine´s day, sen lite mat och därefter blir det ännu en film + godis som sagt.. Bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0