Fredag den 13:e

har varit härlig.

Imorgon 14/8 (eller ah om typ 1 minut fyller pappsen år :)) Senare mot dagen ska vi fira honom med lite bakelser och presenter. Sussi & Tony kommer och antagligen Henrik & Cecilia. Om det kommer nå fler får vi se...

Det blev ingen promenad idag men vi har varit i farten i drygt 5 timmar.. på stan, strömpilen, dittan och dattan så det får duga som träning haha. Ska göra lite crunch och push up's innan jag sover men that's it.

Btw.. SOLEN har kommit tillbaka! Det var 26 grader varmt i skuggan idag. Fy fan så härligt! Jag som trodde att sommaren började ta slut i stort sett but nooooo! Woho! Hoppas vi får fint väder nästa vecka också.

Nej nu är klockan över 12 så eftersom vi både är uppe(pappa & jag) tänkte jag att jag ska försöka fixa något litet gott och he ett ljus i det å han får blåsa och önska sig något hehe. På så vis slipper jag stiga upp tidigt imorse för att "uppvakta".. Det är som en liten tradition kan man säga men ah, vi har skippat det dem senaste 1-2 åren.

Hur som helst.. det händer imorgon(senare idag menar jag.. höhö) & på söndag blir det städning, träning osv. Måndag: klippning som sagt.. har skrivit vad som ska hända dem kommande dagarna tidigare men men.

Och äntligen på tisdag kommer Linda! Känns som att man väntat jätte länge haha. Men väntar man på något gott... ;)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0