Jävla pissväder!

Fyfan vilket tråkigt väder det har varit idag.. hela dagen! Och det regnar fortfarande dessutom. Har till och med varit lite åska också. SUCK! Blir lite smådeppig när det är sånt här pissigt, grått och mulet väder :(

Men men, som jag skrivit tidigare så skulle jag ju ta tag i träningen mer och det har jag gjort! Te.x igår så tog jag en powerwalk på 30 min och när jag kom tillbaka gjorde jag mina "övningar": push-up´s, crunch, legdrops osv osv. Idag har jag inte varit ute men skit samma, när vädret är som de är så hur kul är det på en skala? :S

Men dem andra övningarna har jag gjort iaf.. har typ träningsvärk överallt. Benen, magen, armarna, rumpan. Haha. Men det känns skönt samtidigt. Och när jag väl håller på med en viss övning tex legdrops så känner jag hur det bränner i magen. Underbar känsla! Som att det är små monster inuti magen som håller på att klösa bort allt fett. Haha usch vad äckligt det lät men aja haha.

Nej men träningen och allt det går bra just nu. Känner mig lite rastlös just nu bara.. blä! Hoppas det blir sol imorgon. Då ska jag ta och gå en lite längre sträcka tror jag. Ska bara he in lite musik i öronen and off I go! ;)



p.s - just ja, vägde mig i måndags och ja.. neråt går det, sakta men säkert. Woho! Keep on fighting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0