Sex and the City 2.



I loved it! I loved it! I loved it!!! Den var minst lika bra som första filmen. Åh jag älskar den här serien alltså. Skulle inte ens tacka nej till en 3:e film haha. Men alltså den här serien har verkligen ALLT för oss brudar. Vänskap, sex, familj, kärlek, intriger, fashion, allvar, sorligheter, ja allt. Åh så bra den var.

Anyway.. då var lördagen över. Firandet av pappsen var riktigt trevligt, slappt och mysigt. Städa, städa, städa & träna, träna är vad som gäller på söndag. Woho haha..

Åh vad jag längtar till måndag! Ska äntligen klippa håret.. färga det och så sen fara och SHOPPA! Har inte shoppat på evigheter. Jävla pengar! :P Sist jag shoppade var typ i februari. Inte kan man då säga att jag är slösaktig med pengar inte. Men nu jävlar tänker jag unna mig grejer. Tänker inte köpa så mycket kläder dock utan tänker vänta med det tills jag kommer till min idealvikt. Men annat smått och gott lär det bli! :)

Men ja.. nu ska jag se någon till film och sen blir det väl sängen. Puss & Kram sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0