The Karate Kid 2010.

Hello hello. Hur har helgen varit? Bra hoppas jag.. min var väl ja.. den var bra men vädret sööööög! Och suger fortfarande.. Vi tänkte tex gå till en strand, sola, bada osv men vad händer? Jo det börjar regna och åska och ha sig.. skit!

Det har i stort sett varit grått, trist och regnit väder sen i lördags. WTF!? Hoppas det klarnar snart! Vill ha sol! & snart tar ledigheten slut ju! Blää.. Hoppas iaf det blir fint väder när Linda kommer hit upp. Vilket är snart.. ÅÅÅÅÅÅÅH så kul det ska bli!! :D

Men som sagt, hoppas vädret blir lite snällare.

Anyway.. Helgen. Vi har degat i soffan och kollat x-antal filmer. Bla Vampire´s assistant(som var.. nja, ok.) och Karate kid 2010. Gud så jag längtat. Det var riktigt roligt att se Jackie spela läraren.. "Take it off, put it on, put it down, take it on, take it off" HAHAHA.(något som är lustigt dock är att filmen heter karate kid men dem tränar kung fu haha aja.. kung fu är ballt iaf. fick typ lust att börja lära mig)




Helgen i helhet var rolig, slapp och mysig.(om man bortset från vädret GRRR!)

Det har dock känts lite jobbigt med dieten (träningen går bra, har som blivit en rutin nu) men dieten.. *suck* När alla äter massa goda bakelser, glass, spaghetti & köttfärsås(en av mina favorit rätter) jaa.. då är det ju inte så kul haha men jag fixar det. Diciplin kallas det och jag har fanimej mycket av det..(jag förvånar tom mig själv ibland haha..) KANSKE kommer jag göra ett uppehåll när Linda kommer upp hit och när vi ska fara och grilla(om nu vädret tillåter det) men ahh.. vi får se. Om jag nu gör ett litet uppehåll så lär det bara bli i max 2 dagar och sen köra igen. Ketonfasen kommer igång igen efter 3 dagar så..

Men men, nu ska jag ta en cigg och sen dega i soffan lite (har btw kommit hem nu..) Vi kom kring 21:30. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: linda

Jag kan ju "glädja dig åt att min diet också är igång nu. Jag har inte heller bestämt om jag vill göra uppehåll, kanske som du säger två dagar eller så, men nja, får se :) Vi får ju peppa varandra helt enkelt!

2010-08-10 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0