Dancing all day & all night long.

Imorgon (tidigt på morgon typ vid 7 buhu) ;) så åker vi upp till Luleå till FC! Äntligen.. :) Har fått in 5 danser i fötterna idag.. inte pjåkigt ;) Det är 4 st till jag hade velat fixa men det gör inget. 18 danser finns i huvudet nu iaf. Hoppas jag fortfarande kommer ihåg dem imorgon på dansgolvet haha.

All tvätt är också klar nu så jag ska börja packa.. eller packa och packa.. Men ja. Se till så att alla småpinaler, dansskor, osv kommer med :) Sen ska jag hoppa in i duschen och därefter.. SOVA! Ska som sagt upp tidigt imorgon.. det är några timmars bilfärd. Hoppas det blir lika roligt som jag tror det kommer bli!

Återkommer på söndag. Ha en underbar helg!
Massa kramar ♥






P.s - KLICKA! -> http://twitter.com/sunbeam89

Kommentarer
Postat av: linda

Nu är det söndag!!!??? Berätta!

2010-02-21 @ 14:13:02
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0