Dans, dans, dans.

Har lyckats plocka ner ytterligare 2 st danser i benen idag. Wiho! Bara 20 antal kvar att försöka lära sig innan den 20:e haha. Men det blir nog bra hur det än blir ;) Tog några bilder medans jag dansade och blev ganska chockad över vad 21 kg kan göra. Hoho. Mår bättre inombords och ännu bättre kommer det bli. =) Kan nästan säga att jag känner mig lycklig.



Men jag är inte helt 100% nöjd ännu.. det kanske inte syns men dem finns! Kärlekshandtagen ska bort, låren ska minskas och överarmarna + ryggen ska trimmas. & Magen ska få en lite fastare form. :)



3:e året på gymnasiet. Vägde 81 kg. *usch!*
herregud.. jag kan knappt tro det även fast jag ser det.

Kommentarer
Postat av: linda

Kul du får in fler och fler danser! Du vet jag har koll på dig med maten... grrr Sköt om dig själv ordentligt - ät nyttigt och rör dig så är du vid målet inom nolltid!

Nikon sov lite oroligt under natten men han är aktiv och nyfiken. Skrämmande samtidigt som det är underbart att ha honom här! Så liten och osäker så det gäller att vara lugn och bestämd hela tiden. Tufft men roligt!

2010-02-14 @ 08:55:10
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0