If we can't dream, then sleeping is a waste of time.

Här ska ni få höra på något skumt. Jag har NYSS(!) vaknat, tro det eller ej. Crazy. (jag gick och la mig 03 iof men ändå!) Dock finns det en anledning till det. Jag har en slags.. "förmåga(?)" haha.. när det gäller att drömma. Om det är så att jag håller på att drömma något och sedan vaknar upp men vill som somna och och "fortsätta" drömma där vars den slutade ja.. då gör jag det! Och det knäppaste är att det FUNKAR!!! Jag drömde, vaknade, somnade om.. fortsatte drömma.. vaknade, somnade om och fortsatte drömma på drömmen ca 3 GGR! Jag drömde en sådan underbar, äventyrsfull, romantisk och rolig dröm så jag bara myser inombords. Är så glad att jag "kom ihåg" den när jag vaknade för "gott". Ibland minns man ju inte vad man drömt. Anyway.. Helt crazy. Det är ju bara en dröm!? Men ja, jag älskade den.. & det var väldigt länge sedan jag drömde en "bra" dröm om man säger så..

Men min dag har blivit lite kaos tack vare detta. Inga danser har jag fått ner i benen men det fixar vi, kl är ju bara 6 på kvällen ;) Måste göra min träning också..

Så ja, jag har fullt upp ikväll!

Ha en fortsatt mysig onsdag! Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: linda

Har också lyckats med det där ibland, inte alltid men det händer, om jaginte vaknar upp FÖR mycket!

Haha, jo man kan ibland missa solen för molnen, men du har helt rätt - vi har en helsikes massa snö! MUTTER MUTTER! :) Gillar det inte alls nu, jag vill ha VÅRLÖKAR OCH KROKUSAR!!!!

Bra att du inte ska ha piercing, man vet aldrig vilka infektioner man kan få :) Jag hade också velat men vågar inte heller! Bättre att vara frisk än att se cool ut någonstans där andra sällan ser ändå! Morotskakan får vi definitivt göra när ni kommer ner! Den är underbart god och det blir en del kalorier mer per dag än vad jag borde! ;) Skit i det! kramis*

2010-02-18 @ 14:52:56
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0