It's been a while..


Dem har några år på nacken.. men jag älskar dem iaf!
Älskade dansskor, nu är ni tillbaka för att stanna.
Det är helt sjukt när jag tänker på hur
länge det var sedan jag dansade i dem. Men men iaf :)

 

Idag har jag hunnit repetera danserna vi pluggat in.
6 st sammanlagt nu. Men det blir många fler.
Och vi lär få lägga på ett kol! 20:e februari närmar sig med storsteg! :)
Men det blir nog bra.. jag är bara lycklig över att jag dansar igen.

 

Nu fokuserar jag mest på dansen och på viktminskningen.
(vilket för övrigt inte går så bra haha..) Vi var ju hos Henrik och Cecilia
i helg & vi proppade i oss en massa hamburgare, pizza och cupcakes.
& dem satte sina spår mer än jag trodde! Vägde 63 kg imorse! :O Helt sjukt.
& jag som vägde 61 kg dagen innan vi for till dem typ haha. Oops!
Iof hade jag massvis med kläder på mig när jag vägde mig men.. ändå!
Men nu ska det gå neråt framöver iaf.
Hoppas jag lyckas gå ner något kg innan den 20:e också.


Nu: dricka vatten & fortsätta dansa! :)
Ska plugga in en dans innan P kommer hem tänkte jag mig.

Ha en härlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0