Torsdag.

God morgon!
(eller ah.. god morgon är det för mig iaf hehe)

Vaknade för ca 1 halvtimma sedan.. Inte pjåkigt med tanke på att jag gick och la mig typ 05:30 och att pappa använde min mobil som väckning så jag var tvungen att försöka "vakna av mig själv" och det gick ju! Vaknade lite senare än jag tänkte mig men det är bättre än igår iaf! Vaknade ju kring 18 då haha.

Iaf.. idag:
1. ner och beställa tvätt tid
(måste tvätta PRONTO!)

2.
träna
(hade en hel dag paus från träningen igår, och skönt var det haha)

3.
dans dans dans..
(blev inte så mycket av det igår heller. Hade en... ehm, dålig dag kan man säga..)

Men nu är det en ny dag och nya tag!


Btw.. vågen visar på 60,3 kg nu! Woho! Med lite tur så kanske jag hinner komma under 60 innan vi bilar upp till Luleå på lördag.. :)

over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0