If I were a flower I would be a blue rose


Om jag var en färg

skulle jag vara blå som himlen


Om jag var ett djur
skulle jag vara en katt som kurrar och njuter av livet

Om jag var ett nummer
skulle jag vara en sexa

Om jag var mitt i en dröm

skulle jag flyga bredvid de fluffiga molnen med solstrålar i ansiktet

Om jag var en blomma

skulle jag vara en blå ros


Om jag var ett instrument

skulle jag vara en violin

Om jag var ett klädesplagg

skulle jag vara en kort klänning med vackra mjuka färger

Om jag var en dryck

skulle jag smaka apelsin

Om jag var ett väder

skulle jag vara sommarregn

Om jag var en doft

skulle jag dofta som nyplockade jordgubbar

 

Vad skulle du vara? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0