I'll be back on sunday/monday.

FREEEEEEDAG! Nu är det färdigjobbat ett bra tag framöver. Nu ska jag njuta av ledigheten fram till 18(skolan börjar då) och den 17:e kommer Linda upp hit woho!

Nu har jag tagit en dusch och klätt på mig så nu ska vi åka till holmsund.. Kommer vara där över helgen. Kommer tillbaka på söndag eller måndag. Skriver mer då! Ska också väga mig då, yikes! *håll tummarna!*

Nu ska jag också börja lägga fokus på träningen och allt det. Så nu jäklar kör vi. Tänkte plugga in lite danser också, ska nämligen på ett dansevent här i Umeå som är den 24 & 25 september samt åka till Piteå den 2:a oktober. Lillpite ullstrumpers har 10 års jubileum! Åh så kul det ska bli.. längtar..! Vi ska också börja dansa på någon förening till hösten men vi har inte bestämt oss vilken än. Ska gå på en prova på först på båda. Fy fan så härligt det ska bli att börja dansa igen. Har saknat dansen så något obeskrivligt ♥



Pusshej!

(herregud vad mitt hår har växt! som ogräs! note to self: när lönen kommer, klipp dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0