Mini-update.

Hej! Känner mig rätt glad för tillfället(förutom att jag är sugen på en massa onyttigt skit, haha..) Har gått ner 3 kg btw.. Hmm, annars så.. Jobbar varje dag, nästa veckan är sista jobb veckan. Skönt! Är så himla trött på jobbet. Lönen kommer 15 aug(can't wait!), Linda kommer upp den 17:e (JIPPI!), skolan börjar 18:e..

Ska börja dansa igen till hösten.. måste köpa nya dansskor också hmh, ja. Nej men det står fint till här just nu iaf :) Hoppas det håller i sig ett tag! Har nyligen kommit ur duschen så ska nu sätta mig till rätta i soffan och mysa framför tv:n. Vänner går femman om typ 2 min om jag inte har fel? :) Slappt. ^^

ha en trevlig kväll, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: linda

vad har hänt med din fina layout på bloggen? Den fina blomman i överkanten är borta och sunbeam står bara med en tråkig times new roman... Grattis till de 3kilona, här står det stilla, men sen äter jag ju också så då får man ju skylla sig själv! :) Vi ses snart!!!

2010-07-27 @ 13:04:13
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0