Om 1 vecka..

börjar jag på min diet. Det lär bli mycket sallader, frukter, smoothies, mörkt fiberrikt bröd med makrill i tomatsås, nudlar, någon cambridgepåse då och då för att få i mig det där speciella lecitinet som gör underverk hehe, tomatsoppa(som pappa gjorde när vi var i spanien för flera år sedan. han har äntligen fått "receptet" rätt så det smakar exakt lika gott som det gjorde i spanien. gaaah så jäkla gott OCH nyttigt!) och så ska jag dricka massvis med vatten. Ska försöka dricka 2L varje dag iaf.. Jag är så kass på att få in mig H2O men ska försöka skärpa mig!

Midsommarhelgen kommer dock att bli ett undantag, vi ska fara till några vänner och grilla, umgås och jaa.. äta gott och slappa osv men bortsett från den helgen så kommer jag göra min grej.

Jag har kommit igång med träningen igen nu iaf så ja.. jag är på rätt spår. Har något att se framemot också och "jobba mot" så att säga. Vi ska förmodligen börja dansa igen till hösten. WOHO!

Jag minns hur jäkla lycklig jag kände mig på fun competition.. och efter! Jag tänkte på den lördagen säkert en, två veckor efter att den varit haha. Gud jag gick på moln alltså. Det var underbart! Slet som jag vet inte vad för att slanka figuren inför det också och mådde så jäkla bra.. Dock tack vare ekonomin så kunde jag inte slutföra min diet, inte nå mitt mål. Hamnade på 56kg när plånboken sa stopp.. suck :S men men!

Anway.. Dansen är verkligen något jag saknat så otroligt. Jag fattar inte riktigt hur jag klarat mig utan den så pass länge.. men.. är ekonomin skit så ja vad ska man göra? Men framöver lär den bli något bättre så ja, vi kommer börja dansa igen som sagt! :) Testa i några veckor iaf och se vad som händer därefter..

Ehm, ja inte så mycket mer att tillägga just nu antar jag.. händer inget spännande. Ska fokusera på träning och diet nu och slimma kroppen så ja.. och i hela Juli jobbar jag på björken(i disken suck) men det ger bra med pengar så.. och i augusti börjar plugget igen som sagt(tror jag nämt detta tidigare men aja..) ska bla plugga japanska, webbdesign osv weho! Och tråkiga ämnen som matte osv men men, kan inte hjälpas.

BTW.. vars f*n har sommaren tagit vägen? Molningt, smått kyligt, det regnar.. what the hell? Skärpning moder natur! eller nått..

Jag vill ha sol och värme :D



egobildbombning haha.. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0