En liten uppdatering.

Hejsan =) Tänkte att jag skulle göra en snabb update. Det har ju inte blivit så mycket bloggning dem senaste dagarna men just nu är det så att jag har inget att blogga om. My life is boring at the moment (mer än vanligt haha!) så jaa.. lite bloggtorka just nu, men det kommer väl igen.. :)

Kan dock skriva lite grann.. tex att vågen nu visar på 57 kg (woho!), jag ska till skolan på onsdag och få schema, träffa lärarna osv och ytterligare en vecka med cambridgekuren har satt igång. Jag mår helt okej. Har lite av en sådär "neutral" känsla/humör. Känner mig inte superglad men inte heller riktigt deppig/sur osv utan sådär mittimellan. Ok helt enkelt haha.

(vill tillbaka till den 20:e februari.. vars f-n är min tidsmaskin!? grr! ;))

Jaja, hur som helst.. nu ska jag mysa lite framför tv:n med en chokladbar, yum! :D Vi hörs när vi hörs (skrivs?) haha. Ha det guld så länge! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0