Feeling good!

Jag är på riktigt bra humör idag. Sedan jag vaknade har jag känt mig.. glad helt enkelt :) Vaknade kring 7:30. Har fixat csn pappret klart också. Duschade igår, vågen visar fina siffror, träningen för idag är klar dock lite senare på dagen ska jag ta en rask promenad också :) Sätta mp3:an i öronen och bara vandra...

Har varit ganska ambi.. öh hur fan stavar man ambigös? haha ser knäppt ut att skriva så.. men iaf, jag har känt mig flitig idag :D Har till och med lockat håret & sminkat mig. Tror faktiskt jag tänker köra på lockigt ett tag.. :)

Lite senare på dagen ska jag också damsuga.. hoho vilken hemmafru jag är *haha*



Nyss..

Hoppas ni får en fin tisdag! Här är det faktiskt soligt och bara 1 minus grad, dessutom så håller snön på att smälta och har gjort det sedan igår! Wiho! :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: linda

Vadan denna enormt vackra kvinna jag ser på bilderna?! Var är min oskuldsfulla försynta och blyga lillasyster?!?! :) Vad fin du är!



och det stavas AMBITIÖS :))=

2010-03-09 @ 22:09:10
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0