Honey, I´m home!

Hallo hallo.. =) Hade en rätt trevlig stund med syrran idag. Vi pratade och myste framför tv:n hos henne. Har inte gjort min träning idag(ska göra det snart dock) men har iaf tagit en promenad på ca 40 min. Alltid något! Har "skaffat" mig min första sommarklänning för sommaren 2010 också.. fick den av syrran :D Min kamera är död(batteriet) så kan tyvärr inte visa den just nu men förhoppningsvis fixar jag batterier snart.. hoppas bara jag kommer ihåg att fota klänningen då och lägga upp den på bloggen haha.

Nu består resten av kvällen av mys framför tv:n. Ska kika på "dejting in the dark" kl 20, "The mentalist" kl 21 och någonting annat som jag inte minns namnet på som går 21:55. Ska bli skönt att bara ligga och slappa. Men först ska jag fixa min workout!

På tal om ingenting.. måste visa vad jag gjorde med ett par strumpbyxor haha.



Klippte av dem och fixade ett par lårhöga strumpor ;) I like it! :D Har också klippt av ett par jeans till jeansSHORTS som var för stora överallt förutom vid rumpan. Dem blev riktigt läckra!



Dem andra jeansshortsen jag har från h&m är löjligt stora så kan inte ha dem alls, dem bara hasar ner! Men jag klagar inte ;)

Nej men nu ska jag som sagt fixa min workout och sedan bänka mig framför soffan. I morgon blir det plugg plugg plugg och lite städning :P

Puss & Kram och sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: linda

Hej syrran! Gud vad du skriver MYCKET i din blogg! Har hur mycket att ta igen som helst varje gång jag tittar in här! :) Kul att du börjat med upptrappningen och att du är nöjd! Vilka SIFFROR! :) Supergrattis! Och dessutom kul att du tycker det är ok att stanna på 54, du är säkert rätt tanig nu! Nu är det träning för "fastheten" som gäller! Trist att ni är så långt borta, vi kunde kört lite ihop annars ju! Jag körde magpass i förrgår och jag har fortfarande ont när jag skrattar och hostar... så det passet tog ordenligt! :D

Låter som du hade det mysigt hos syrran, härligt att ni kan umgås och snacka tillsammans på det viset. Puss och kram!

2010-03-17 @ 14:48:33
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0