Kort inlägg.

God kväll (eller vad man nu ska säga) hehe :) Har varit och simmat idag igen (med syster yster) och simmade 20 längder, tog knappt någon paus mellan dem heller så jag kände verkligen hur det "tog" och det är ju alltid trevligt ;) Vi ska och simma igen på söndag :)

Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite av min "vanliga" träning också.. legdrops, armhävningar, rumpövningar osv :P Måste försöka få tillbaka motivationen på något vis. Är så less på kuren så jag.. wuäh. :S

Jag har 7 kg kvar att gå ner. Låter så jäkla mycket i mina öron just nu usch. Men har haft en rätt så dålig dag rent allmänt så ja.. det känns kanske bättre/lättare imorgon. Det är egentligen inte SÅ mycket kvar med tanke på vad jag "förlorat/gjort mig av med hittills" Jag vägde ju hemska 81 kg när jag gick ut gymnasiet och nu väger jag 57 haha. Crazy. :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag slutar här. :) Ha en fin kväll och sov gott sen! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0