Nostalgiresa.

Hallo hallo! I'm back! Kom hem iof redan igår kväll men var alldeles för trött för att börja blogga och hålla på haha. Hur som helst.. tänkte skriva lite grann om resan till norrland! En riktig nostalgi tripp blev det. Sist jag var där var för flera år sedan!

Bilresan dit och tillbaka gick hur bra som helst.. Hade datorn med så jag kunde surfa i bilen (så klockrent btw). Vi hade riktigt roligt på bilresan, vi hade med oss mackor, varm choklad & kaffe. Vi "gick runt" och var och en önskade låtar som jag sedan spelade upp på youtube osv osv... När vi började närma oss slutdestinationen så dök flera platser upp och flashade förbi en som håller en massa minnen. Herregud säger jag bara. Nostalgiskt om något..

Tänker inte skriva i detalj vad vi gjorde där men vi hälsade på några vänner, åt gott, pratade, ännu fler människor dök upp, vi åt ännu mer, myste och hade det allmänt slappt och härligt. Det var skönt att komma bort från "stadsbullret" och alla ljud osv.. Det var helt sjukt så tyst det var, speciellt mot kvällen.. och stjärnorna när natten kom, Åh så vackert..! Jag älskade att titta upp mot stjärnorna när jag var mindre. (nu när man bor i stan så går det inte, alla stadsljus tar bort stjärnorna ist) Anyway.. det var roligt att träffa dem iaf. Det var ett bra tag sedan.. Deras kissemisse hade också blivit riktigt stor.. En riktig sötnos! Axel heter han. Träffade också på hundarna (Leira, Donna och Ronja) Donna är min favvo, rasen är jämthund och hon var sååå mysig av sig!

Vi hade lite otur med vädret på fredag men på lördag och söndag visade solen sig. Riktigt underbart var det! Vi åkte ju förbi min gamla skola, där vi bott tidigare, for till hpda Ikea också och kikade. Gick in en snabbis på "candy world" och plockade lite godis innan vi började bila hemåt igen.

Det var verkligen en rolig resa. Jag är glad att jag bestämde mig för att följa med :) Finns inte så mycket mer att säga. Sätter in lite bilder också så får det vara bra.. 

AHH, just ja haha.. en sak till. Nu i veckan lär det bli mycket träning! Måste bli av med allt som man lagt på sig under helgen haha. Pga att det var födelsedagsfirande blev det ju smörgåstårta, marängtårta, prinsesstårta, kakor och läsk och ja herregud! Jag försökte att inte proppa i mig allt för mycket men det är ju sååå himla sällan man är där uppe och A-M gör ju så himla goda bakverk så vafan det fick gå för den här gången. Ska träna bort allt onyttigt i veckan som man proppat i sig så det ordnar sig ;)


Myskläder är ett måste när man är i bushen!

 



Klarblå himmel!


Axel.


Jo han var lite tung men så mysig & go!

 



Egobilder FTW!

Härligt väder fick vi på bilfärden hem också!



Kommentarer
Postat av: linda

Fortfarande snö där uppe! Isch! :) Här börjar våren komma och jag har varit ute och krattat i rabatterna i 2 timmar idag. A-M´s bakverk kan nog vara svåra att motstå! :) hihi* Ibland får man una sig lite, så är det. Såg ut som ett superhärligt mys-set i soffan där ju. Blev sugen på att bara lägga mig i soffan och gosa med filt, te och en bra film! :)

2010-03-23 @ 12:13:36
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0