Thursday.



I'm not in a happy place right now. Allt känns typ.. jobbigt, tråkigt, ensamt. Känner mig anti mot typ allt. Inga cigg har jag heller, inga pengar, måste städa i lägenheten, vågen står stilla och allting känns allmänt drygt och trist.

Träningen som jag sa att jag skulle ta tag i har jag inte heller gjort ännu.. :/ Har visserkligen varit på simning men vill så gärna komma igång med träningen också. Den har som runnit ut i sanden. Tidigare för någon vecka sedan så tränade jag i stort sett varje dag.. kände mig jätte motiverad, peppad och så.. men då hade jag som ett mål kan man säga.. jag kämpade och tränade så att jag skulle känna mig fin när vi for till dansevenet den 20 feb. Men nu när det är förbi är som motivationen borta.

Jag skulle behöva ta reda på när nästa dansevent är (som jag har råd/kan fara till dårå) och börja fokusera på det/den tiden så har jag något att jobba "för/mot" eller vad man ska säga haha.. jag vet inte om något jag säger "makes sense" men jaja, nu ska jag.. faktiskt försöka göra lite situps osv! *suck* haha.

Hoppas ni har en fortsatt bra torsdag!



Och grattis till min fina vän Linda som fyller 30 år idag!!!
Hoppas du får en underbar dag! Saknar dig massvis! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0