Tisdag.

Konbanwa :)

Nyligen kommit hem. Jag & syrran for iväg kring 16 till simhallen och simmade några längder, 20 st tror jag det blev. Sedan flummade vi runt och flöt runt på sådana där ehm.. grejer som kan flyta på vattnet (som barnen brukar leka med haha) iaf, efter att vi simmat längder och busat lite gick vi till den djupaste basängen och flöt runt på dem där grejerna som sagt och bara pratade.. om allt. Mest om våran systerkväll som vi ska ha om ett tag :) Längtar!

Kring 17:30 -18:00 for vi in till bastun - gud va skönt det var! Det var dessutom flera år sedan som jag bastade. Där pratade vi ännu mera. Till slut for vi iväg till affären och köpte lite kattmat osv.

Det var en riktigt mysig kväll faktiskt. Lite one on one med syrran. Det var så länge sedan så ja riktigt roligt var det. Nu ska jag iaf bänka mig i soffan och titta på NCIS! :)

Ha en fin kväll.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0