Twentyone.

Fyllde år igår.. hade en riktigt mysig och trevlig dag med nära & kära. Bakade världens godaste tårta också. Den blev riktigt lyckad! Fick en ny kamera (som jag ÄLSKAR, en Olympus x43) den är så jäkla bra! Riktigt bra kvalite, många finesser, bra zoom, video och ljudinspelning m.m... den är underbar som sagt! Skönt att ha en bra kamera! Sen fick jag också en locktång, en stor locktång(som man också kan platta med) som kommer göra stora vackra "beach" lockar :) Fick också handgjorda presenter från min fina vän i helsingborg(hittade en perfekt guldram som jag kunde sätta den ena presenten i), tv-spel och ett efterlängtat halsband :) Är supernöjd. I lördags var jag ute med syrran på Rex också.. dansade och hade kul. Fick 2 ragg haha men jag var inte intresserad för 5 öre, sorry! Nej, jag ville bara dansa och ha kul, och det hade vi!

Förresten, ska passa på att be om ursäkt för den kassa uppdateringen men har inte haft någon lust att blogga så ja. Imorgon ska vi åka till Henrik och Cecilia då dem inte kunde komma igår.. vi ska nog sova över där också. Se massa film, umgås, äta gott och ha det allmänt trevligt. Kommer inte uppdatera något under helgen men kommer tillbaka så småningom.

Lite bilder:

Min fina blåa video&digitalkamera! :D

Sååå fint!


Den himelskt goda tårtan made by moi!

 


Den här bilden är tagen med min nya fina kamera :D Likaså är bilden på halsbandet när den ligger på bordet, dem handgjorda presenterna och locktången.

 

Lite bilder från lördagen (tony var i stort sett paparazzin):


Nej, jag pillar mig inte i näsan på bilden! Ser bara ut så.. jag KLIAR mig, haha.




Lite vig är man väl ändå?


Singstar!!!

Jag kommer inte ihåg vad fasen det är jag flinar åt haha.


Sisters ♥

HAHA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0