Solbränna.

Som dem flesta vet är jag i stort sett blev som ett lik men detta år hade jag tänkt att verkligen försöka tvinga mig själv till att sola! Jag gillar inte att sola så värst tycker det är lite långtråkigt.. även fast jag kanske har en bok osv så ja.. jag trivs bäst i poolen/havet osv. Dessutom blir jag brunare där haha. Det reflekteras ju så mycket så inte konstigt. Kommer ihåg när vi var i spanien när jag var liten. Jag i stort sett bodde i polen haha. Underbart var det.

Men som sagt.. i år ska jag försöka bli brunare! Sola så mycket jag ids, kleta på lite brun-utan-sol eller spray tan & ev solarium eller whatever. Jag ska bli brun i sommar! Jag vill iaf inte vara så blek som jag är nu.. haha, blekfis. Angående sol och bad osv.. sommaren är HÄR! Det är en underbar värme i luften, fåglarna kvittrar allt börjar bli grönt och färggrant. Har till och med solat lite på balkongen i dag.. I år ska jag försöka hoppa i plurret mer än 1 gång, vi badade bara 1 gång förra året.. grillade också bara 1 gång förra året.. tragiskt haha. Men detta år, nu jäklar! WOHOOO.

Ehm nej nu börjar detta inlägg spåra ur. Ska ta och fixa lite käk och titta på förhäxad och sedan fortsätta plugga. Ha en fin dag! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0