What is going on..

Hej mitt i natten. Tänkte göra en liten kort update innan lägger mig. Ids inte gå in på djupet men det har hänt en del dem senaste dagarna(veckorna..).. i mig själv kan man säga men det känns bättre nu.. efter att det brast i förrgår och jag verkligen grät ut allt som lagrats inombords och med stöd från familjen så mår jag bättre. (Jag är tyvärr en sån person som oftast lagrar allt inom mig själv och alla känslor, stress/press faktorer och problem bara byggs på.. men ja så är det bara. Jag tycker inte om gråta inför andra osv. Jag vill lösa min egna "problem" på egen hand. Dock sedan när det "släpper", släpper jag ut det ordentligt)

Hm, just ja.. Kommer att jobba i hela Juli(klirr i kassan^^) och lär också få pengar i Juni pga något jag inte minns(något med återbetalning av skatten eller vad det var) men iaf klirr i kassan som sagt! Och när jag börjar plugga igen blir det på dagtid(heltid) och lär få pengar då också så vi klarar oss.. Nu kommer det gå uppåt, det lär inte bli sämre iaf haha vi har nog varit i botten ett bra tag så det kan bara gå uppåt nu. Till hösten kommer jag bla läsa webbdesign, japanska steg 1 (WIHO!) m.m.

Ehm iaf.. Igår var jag på någon Rix FM grej med syrran på stan vid kajen.. det var lite mysigt faktiskt. Vi missade några event med skit samma det var roligt att bara umgås på tu man hand. Just nu är vi hos Henrik & Cecilia. Kom hit kring 18:30.. Vi beställde pizza och köpte några päron & kaktus cider.. mums! Såg på film osv och ja.. nu blir det snart att krypa till kojs.

Imorgon ska vi en sväng på stan och kika runt lite.. Henrik ska till Dressman och Cecilia skulle hitta jeans eller vad det var? Och jag ska försöka kika efter en baddräkt som jag funderar på att köpa. Och ja.. kanske blir det någon mjukglass när vi väl är där.. skulle inte sitta helt fel. Har inte ätit min första mjukglasss i sommar ännu. Har som blivit en tradition haha men det lär väl slinka ner någon imorgon kanske. Mot kvällen ska vi se Clash of the titans.. hoppas den är bra!

Nej nu ska jag nog avrunda. Ha en fortsatt härlig helg! Later.


jag, tidigare idag... ursäkta flumbilden :P

Kommentarer
Postat av: linda

Du VET att du alltid kan ringa eller sms:a mig om du behöver. Jag finns och VILL finnas om du behöver mig. :) Skönt om du känner att det börja vända mot bättre tider. Det kan man ju behöva ibland. Vad är det för jobb? Och fy vad ROLIGT att du ska läsa japanska! :) DET är ju orginellt och spännande om något! Önskar du kunde komma ner hit oftare! Både du och Ivan så klart, men känns som jag missar så mycket! Och vi hade inte precis en tejkväll när vi berättade om oss själva och gjorde en "catch up" sist ni var nere! Dåligt! Stor kram! saknar dig!

2010-05-30 @ 12:56:02
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0