1:a September.

Uppfinningsrik rubrik I know.

Hallo! Nyss vaknat från en liten välbehövlig tupplur.. gud så skönt det var! Ska ta och fixa naglarna med något lack, ta en rök, fixa en grej på datorn och sen sätta igång med träningen. Därefter ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig! ^^,

Imorgon jag jag skola mellan 8:20 och 14:00. Dock har jag "håltimma" i typ 2h & 40min.. suck! Vi får se vad jag hittar på.. kommer nog passa på att plugga lite matte eller något. På fredag är jag ledig! Kommer i stort sett alltid vara ledig på fredag då dem har tagit bort NkA lektionen som skulle vara där (eftersom det bara är en 50 poängskurs så "räcker" det med 2 ggr/v) och Webbdesign lektionen som vi egentligen ska ha innan NkA är också borttagen. Vi kommer bara ha det lektionstillfället om läraren säger till.. och det har han inte så så.. woho! Ledig på fredag! ;)

Ska bli så jäkla spännande att väga mig på måndag. Jag kör ju på bandet varje dag så man tycker att det borde ge någon form av resultat.. snabbare resultat än innan med tanke på hur jäkla mycket jag svettas haha. *Håll tummarna*

Ang vikten och dieten.. jag gjorde ju ett uppehåll under tiden Linda var här då jag tänkte att "what the heck..! Det är inte ofta hon är hos oss och det är ju bara 1 vecka" så jag tog en liten paus. Och när jag sen vägde mig innan jag körde igång igen så hade jag gått upp 1 kg...(som nu är borta igen btw..) inte SÅ farligt med tanke på att jag inte gjorde någon upptrappning alls i stort sett och med tanke på vilka onyttigheter vi svullade i oss (kladdkaka oh yeah!) haha :) Men gott var det.. och jag tror faktiskt pausen underlättade. Fick som ny motivation och peppning eller vad man ska säga..

Aja, nu ska jag börja pyssla med mina små sysslor. Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Nej det var ju inte så farligt med 1kg och är det dessutom redan borta så är det ju skönt! Kör du diet fullt ut nu då? Ingen lasagne och så? Bandet kommer säkerligen visa resultat! Kramis*

2010-09-02 @ 16:28:34
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0