Dance like nobody´s watching you.

Idag blir en rätt hektisk dag. Men det är på hemmaplan iaf.. Ska beställa tvätt tid, plugga in två danser (NY Cha och Quarter after one) Danshelgen i Umeå närmar sig! Jag såg att dem 2 danserna fanns på danslistan och vill lära mig dem.. annars så kan jag redan en hel del av vad dem ska dansa. Dem har till och med gamla godingar som Jukebox på helgens lista haha!

Ska också gå igenom BÅDA mina garderober(som FYI: ser ut som ett bombnedslag).. tänker slänga kläder jag inte använder längre, dem som är för stora osv osv och sen vika fint och sortera och ja.. you get the picture :) & så ska jag hoppa in i duschen.. kanske ta ett varm skönt bubbelbad(har ju köpt badskum) eller vad det nu kallas.. MYS! :) Hoppas det går någon film ikväll också!


P.S - väger 56,4 kg nu! Hallefuckingluja! ^_^

Kommentarer
Postat av: linda

VÄNTA nu här! Släng inga kläder förrän JAG har fått prova!! ALLVAR! Jag gillar dina kläder! PLEEAAASSEEEEE!? Du kan väl lägga dem i en höga någonstans "i väntan på Linda"...

56,4?! Redan mindre än jag ju! Mutter mutter! :) Bra jobbat syrran! Love you!

2010-09-21 @ 18:59:25
Postat av: Rebecca

Hehe okej ska göra det :)

2010-09-22 @ 16:08:05
URL: http://sunbeam.webblogg.se/
Postat av: lindal

Gött! Ser fram emot att prova kläder på mitt nästa besök!

2010-09-22 @ 22:25:12
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

OM jag nu "slänger" nått.. återstår att se :D

2010-09-22 @ 22:29:54
URL: http://sunbeam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0