24 - 25 / 9 - 2o1o

Nu har man äntligen börjat komma in i (dans)svängarna igen.. åh så roligt det var i helgen! :) Helt slutkörd i benen men det börjar ta sig nu, det var ju ett tag sen sist man höll igång så här pass länge hehe.. 18-22 i fredags och 10-22 idag. Göbben hade också roligt så det var roligt att han också hade roligt haha ;)

Det var härligt att det var så pass mycket folk. Och att det var så många gamla godingar som var på danslistan var ju kul. Chill factor, Island in the stream, Jukebox mfl.. Skoj skoj! :) Man lärde sig några danser också(bla Drip dropping och Kiss me Kiss me) Burnin heels hade ju bjudit in Kate Sala till eventet.. :) Just ja på tal om Kate så när vi käkade lunch frågade hon mig "are you in competition?", "No" svarade jag och så sa hon "I like your dancing style" haha så paff jag blev.. Fick bara ut ett tack. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för det enda som ekar i mitt huvud är "roligt roligt roligt" haha. Och redan nästa helg är det dans igen, YES! Lillpite ullstrumpers ska fira 10års jubileum :)

Anyway, lite bilder och klipp från dessa 2 dans-dagar..


Har äntligen köpt nya dansskor :)
"WOHO!" för det.. :D


Utlärning på G..



MAAAT(!) och fika (tog en minipaus från dieten då min kropp inte pallade att dansa så pass mycket och få i sig så lite som jag fick men har ÄNDÅ gått ner 3 hg haha yeah!)





Ett litet klipp:

(Förlåt för den snea inspelningen, glömde säga till pappa att inte hålla så och jag vet inte hur man fixar så att klippet blir "rakt" men det är inte så mycket att se ändå så det dug!)


Nu ska jag mysa i soffan framför "Zorro" och sen blir det att soooooooova och ha sovmorgon imorgon (gött!) Natti natti!

Kommentarer
Postat av: lindal

HÄRLIGT att se er båda på dansgolvet!!! Och jag är AVIS på dina dansskor!!! :)=

2010-09-29 @ 13:58:46
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

:)

2010-09-29 @ 20:48:44
URL: http://sunbeam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0