Shopping, shopping.

Blev en tur på stan idag.. behövde/ville ha lite smått och gott ;)



(obs-dem små bilderna går att förstora..)

Hårband/klämma - Åhlens
Nivea dagkräm för torr & känslig hy(bäst!) - H&M
OPI Drip Dry(i love love love!) - Kicks
Läppglans - H&M
Sminkborstar - H&M
Isadora's perfect shade liner(super bra!) - Åhlens
Basic silverringörhängen - Åhlens
Lite tjockare silver ringörhängen - Kicks
Silver rosett örhängen - H&M
Concealer - H&M
Pincet - Kicks
Got2b guardian angel(värmeskydd för fön & plattång) - Åhlens
Svart skjorta - H&M
Svart topp - Gina Tricot
Hallonröd topp - Gina tricot
Kjol i "silk-aktigt" tyg - H&M (jag var bara tvungen.. blev förälskad i färgerna)


Så.. nu ska jag ta det lungt resten av kvällen.
Ha en fortsatt mysig onsdag! Puss o Kram ♥


Kommentarer
Postat av: linda

shopoholic!!!! :))= Nä, jag har bara högklackade dansskor, inga "vanliga"... :( Behöver dock sådana... Så jag är avis för att du HAR dansskor! Och jag är definitivt avis på att kunna shoppa på DET viset!!!

2010-09-30 @ 15:05:02
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0