Yesterday.

Igår så var vi som sagt och hälsa på bootstompers.. dem var många fler än burnin heels, säkert kring 24-25 st! Så det var kul men herregud vad dem är "efter". Dem dansar danser som vi dansade för typ 8 år sedan! HAHA. Snacka om vilka nostalgitripper man fick. Musiken och tempot var segt, utlärningen likaså. Man har blivit bortskämd med professionella duktiga instruktörer.

Dem har också fortfarande händerna vid "bältet" och boots på haha.. Men visst har det en charm i sig också.. att dem håller "kvar" det gamla och har mycket country musik.. jag gillar ju country musik men jag tänker inte gå med i en förening och betala för att lära mig danser jag redan kan haha. Dem dansade bla country walking OCH dem var tvungen att traggla igenom den i typ 15 minuter först dessutom.. :/ Så nej, fel förening för mig men som sagt det var rätt roligt att det var så mycket folk och stämmningen var trevlig. Dem dansar verkligen bara för att ha roligt helt enkelt. I pappas blick tändes en gnista också så det var härligt att se. :)

Nej nu ska jag plugga lite, därefter en powernap och sen ska jag försöka få in NY Cha i benen.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0