Getting serious!

Vädret har verkligen varit underbart dem senaste dagarna.. Sol och massa plusgrader! Härligt!

Från och med idag så lär jag köra stenhårt & strikt med dieten och träningen. Sommaren närmar ju sig med stormsteg! Nu är det skärpning som gäller ;) Några undantag lär det bli dock.. som när det gäller födelsedagar osv. Till 49 kg vill(SKA) jag komma.. tror det kommer vara perfekt för min kroppstyp.

Har varit ute och shoppat lite idag.. har framför allt försökt kika efter skor. Har inga "vardags" skor(alla jag haft var typ gamla, slitna, sönder etc etc haha) så köpte ett par sådana(vita för en gångs skull, inte svarta hehe) och ett par ballerina skor(svarta). Supersöta :D Ska lägga in foto på grejerna sen.. är väl lika bra att jag fotar det jag shoppade för typ 2-3 månader sen också.. shoppade rätt mycket då. Men nu är det att vara sparsam som gäller. Har inte blivit så mycket jobb så. Men till sommaren lär jag sommarjobba så då blir det mkt klirr klirr i kassan!

Skulle behöva ett till par vardagsskor, typ sneakers eller liknande.. Ska försöka hitta ett par sådana någon gång under veckan.

På tal om någonting helt annat.. Smulan har ju haft en cysta i något år nu men nyligen har hon pillat på den(typ slickat och bitit lr ngt?) så nu har den typ spruckigt eller någonting.. den kanske sprack av sig själv men iaf man ser typ "in" i henne genom såret.. usch! Hon har kladdat ner mina lakan också.. awww stackarn! :( Men hon verkar inte vara besvärad utav det men tänker ändå ta henne till veterinären och kolla upp det. Hon är ju ändå 11 år. Gammelgumman :) ♥ Hoppas att det inte är något allvarligt, men det ser verkligen inte bra ut alltså..

Anyways...!
Nu till helgen fyller Henrik år så då ska vi fara dit och fira han.. käka tårta(jag sa ju undantag för födelsedagar!) och så ska vi fara på bio.. I am number four ska vi se förmodligen :)



Blir nog roligt! Hmm.. Lite plugguppdatering kanske!?: Mja, det går väl inget vidare.. känns inge vidare iaf. Fett less! Har gjort NkA provet men vågar typ inte kolla mailen om jag klarat det eller inte :/ Usch.. och matteprovet närmar sig.. FYFAN är så skoltrött...  Men japanskan är fortfarande rolig iaf. Kan en massa nu det är helt sjukt. Lär kunna läsa dem flesta skyltarna när jag nu far på semester till Japan i framtiden :) Woho! Det kommer bli så jäkla kul att fara dit.. alla fina byggnader, varmkällor, cosplay, anime affärer, maidcafeer, shibuya 109(svinstort shoppingcenter i ett höghus) körsbärsträd.. (tänker fara under den säsongen då dem blommar som mest så hela staden glimmar i rosa och vitt) :) Åh det är så mycket jag vill(och tänker) se när jag far dit!



Jaja det var det mesta för denna gång.. på återseende! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Härligt och se inlägg på din blogg! :) Saknar er jättemycket! Jag gillar INTE 49kg, men det vet du ju om...! Säger det igen dock, supersmala brudar är INTE snyggt.. 52 är nog alldeles lagom för din längd... Mutter mutter! Men men, var hälsosam i alla fall!

Kul att det går bra med japanskan, glöm inte de andra ämnena dock, de behövs ju trots allt.

Drömma ska man, klart du kommer iväg till japan en dag, det är jag säker på! :) Kramis syrran! love you.

2011-04-28 @ 09:45:45
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

Jag har varit nere på 55 men hade fortfarande mkt kvar som kunde fara bort så jag tror där kring 49-51 nånting skulle sitta perfekt. Vi får se helt enkelt :) Jag lovar iaf att jag ska vara hälsosam ;) Dem andra ämnena går bättre än förväntat. Tack o lov! :) Saknar dig massor! <3

2011-04-28 @ 18:01:37
URL: http://sunbeam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0