Redhead.

Har länge velat färga mitt hår och det har lutat åt rött.. MEN eftersom mitt hår typ snappar upp varenda röda pigment den får tag i så bestämde jag mig för en toning istället.. den lär gå bort allt eftersom i duschen. (känner inte för att ha rött for ever..) Ganska skönt faktiskt eftersom jag inte blev jätte nöjd. Jag ville ha hett mörkrött.. typ eldrött.. men det blev typ kopparrött? lr nått.. men det funkar.. som sagt är det inte permanent och jag börjar vänja mig och tycka om färgen mer & mer :) När färgen runnit bort lär jag färga håret premanent till en mellan brun/chokladbrun(?) typ.. åt det hållet.. Lär också fixa en frisyr nästa gång jag far till frisören. Ska ha uppklippt (men inte för mycket), lager lager, sne svept lugg.. hmm.. jag suger på att förklara.. sätter in några bilder på hur jag vill/ska klippa mig nästa gång istället :)


Så lär jag alltså klippa mig nästa gång.. :) åh längtar!

Anyway.. lite bilder på hur den röda färgen jag har just nu..


& that's it for now!! Kommer sätta in en bildbomb senare på grejer jag shoppat dem senaste 2-3 månaderna.. Later! :)

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fräck hårfärg! :-)

Tack för det fina kortet jag fick av dig och Ivan! Jag skickade ett tack-sms till honom, men han kanske inte fick det/berättade om det för dig? Jag är i alla fall helnöjd med min uppvaktning! Linda hade gjort knut på sig själv för att fixa alla överraskningar till mig :-) Det är en skön känsla att känna att så många människor bryr sig om en och vill uppvakta en när man fyller år. Imorgon ska jag till Göteborg och träffa min bror, svägerska och yngsta brorsdotter. Min syster kommer också dit, så det blir ett "syskonparty". Kul :-)

Kram på dig! Hälsa din gamle far :-)

2011-05-08 @ 20:44:29
Postat av: linda

Håret fixat ännu? Vad hände på din födelsedag? Hur mår du, hur går dieten? Skolan? Hur mår Ivan? Rökningen? Kortet har kommit fram, Gaby blev glad! Jag saknar er jättemycket och vill verkligen höra hur ni har det! kramisar*

2011-05-12 @ 07:53:23
URL: http://nikon.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

Gaby: Vad roligt att det blev en lyckad födelsedag :) Jag har inte hört att pappa fått sms men han kanske bara glömt säga det. Anyway.. jag ska hälsa :) Ni får krama om varandra där borta också! Kramar!

2011-05-12 @ 19:16:40
URL: http://sunbeam.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Linda: Har inte klippt mig än nej.. dieten börjar jag med på måndag.. :) Skolan går relativt bra och ja.. rökningen går ganska bra också. Kram!

2011-05-12 @ 19:17:41
URL: http://sunbeam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0