Fuck it all.

Allt är så jäkla jobbigt just nu.. och då menar jag allt. Vill bara skita i allting och sticka iväg på en solig o varm semester....... There is only so much a girl can take. Lär inte blogga på ett tag men som sagt händer det ingenting kul. Kan fast berätta nu vad som lär hända i typ 2 veckor framåt.. veckodagar: skola, jobb, läxor, duscha, glo tv, se anime, slappa. helger: slappa & ta igen sig för nästa vecka, plugga, duscha, jobb, hälsa på i holmsund, äta massa skit, spela spel, se tonvis med filmer.


Så.. det var det..

ha det guld ♥

puss & kram hejdå!

Kommentarer
Postat av: linda

Du är välkommen hit, det blir inte så varmt och soligt, men jag lovar att här är folk som älskar dig runt dig hela tiden. Säg till om jag kan göra något... Saknar dig jättemycket, ännu mer när jag märker att du inte mår bra. Vill bara kramas :(

Puss!

2011-02-24 @ 19:56:11
URL: http://nikon.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0