Måndag...

Hej hej. Tänkte göra ett litet blogginlägg idag.. mår något bättre(syftar på förra inlägget) dock är det fortfarande rätt jobbigt men men.. efter regn kommer solsken! (kan man ju hoppas iaf).. tänkte fylla i en liten lista som jag hittade på nätet.. tycker om att fylla i sådana här meningslösa dryga listor haha. Anyway.. here we go! =^.^=


När vaknade du imorse?

- Kring 9.30..

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- "Vad är kl? kan jag snooza?" haha :)


Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej.

 

Vilket humör är du på?
- Rätt neutralt..? typ.. varken bu eller bä :P

 

Vad har du på dig just nu?
- Oversize t-shirt & hotpants (är hemma o slappar..)


Har du ont någonstans?
- Nej inte nåmer.. Har dock varit sjuk nyligen och hade tex. världens huvudvärk igår men men.. nu mår jag bra :) (om man bortser från förkylningen som inte kan fatta vinken att försvinna!)


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Är sjukt sugen på cupcakes! :/

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Hah.. ynka 575 kr.. Men lär bli mer nu i mars.. thank god!

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Facebook.. (tragiskt jag vet.. har blivit som en jävla drog..)


Vad ska du göra ikväll och imorgon?
- Ikväll blir det nog att hoppa in i duschen och ro om mig själv lite.. senare blir det tv och så.. nothing special. Imorgon är jag LEDIG! (så jäkla skönt) och ska försöka städa mitt rum lite, boka tvätt tid, diska, plugga osv..

 

Vilken var den första låten du lyssnade på idag?
- Christina's "you lost me"

 

Det var det! Nu ska jag slänga mitt arsle in i duschen! Sen blir det väl lite UT och tv-tittande ^^, Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0