Söndag

Long time no writing.. I know! :/ Men det känns ju värdelöst att skriva när det typ inte händer något speciellt värt att nämna..

Men men, får väl försöka kluddra ner någonting iaf..

Dieten går väl sådär.. vågen visar inte upp iaf.. så när jag har mer ork så ska jag ta tag i dieten & träningen lite mer.. Skolan går bra.. so far. Känner mig måttligt less men men, what can you do.

På tal om något helt annat.. jävla vinter! Det är iskallt i stort sett varenda jäkla dag och snön bara fortsätter vräka ner.. :/ Ramlade för några dagar sedan (1 vecka sen?) nått sånt och slog mig riktigt ordentligt på hela vänstra sidan.. armen, höften, knäet. Haltade fram ett par dagar och hade det riktigt besvärligt men är helt ok igen.. (nästan iaf) Om knäet blir nerkyld så gör den ont som fan men förutom det så har det väl läkt nästan helt.

Är riktigt förkyld också.. :/ har varit det nu i någon vecka nu.. suck. Skiten vill inte försvinna! Har ingen feber och så men näsan är helt fucked up, både nästäppa och snuva.. :/ Halsen kliar och ögonen rinner då och då.. ÅÅÅH VILL INTE VARA FÖKYLD NÅ MER! Fett less.. :/

Längtar till mars då jag lär få lite mer i lön än jag fick den här månaden.. Förhoppningsvis lär jag kunna shoppa lite nödvändigheter (typ allt är slut haha.. tjejprylar alltså..) :)

Nej nog uppdatering för denna gång.. Som sagt det har varit väldigt trist på min front. Bara plugg, förkylning och kass ekonomi :D haha. Men men.. det är bara att kämpa på.

Ha det guld! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0