Shoppingen ;)

Skrev för två inlägg sedan att jag skulle köra en bildbomb på det jag shoppat dem senaste 2 månaderna.. så ja, here it goes:



Svarta ballerina skor - skopunkten (behövde verkligen ett par nya sommarskor typ, en massa andra av mina skor är typ asgamla och sönder osv) :/



Vita tygskor/sneakers - H&M (love them! sköna vardagsskor.. behövdes verkligen)



Dagbok/anteckningsbok - Bokia (älskar färgerna!!)



Ny plånbok - Accent (behövde verkligen en ny och älskar denna! svart och liten - perfekt!)




Foundation - H&M
Finishing powder - Åhlens
Mascara - Åhlens
Cleansing wipes - Åhlens
Rengöring för sminkborstar - Kicks
Handkräm - Kicks
(den luktar så himla gott!)
Dagkräm - Åhlens
Nattkräm - Åhlens




Seche Vite dry fast top coat - Kicks (ÄLSKAR DEN! funkar superbra!)
OPI - i färgen "Teenage dream" (bilden gör inte färgen rättvisa.. inte dem andra heller men men..)
OPI - i färgen "Princesses Rule"
OPI - i färgen "Brisbane bronze"
H&M - i färgen "Dust & diamonds"
H&M - i färgen "Wawawoom"
Depend - nr 042
Isadora - nr 623 "Doll Pink
"




Halsband - Gina tricot
Silverring - Accent
Lång silverring - Gina tricot
Drakring - Indiska
Lång silverring med svart sten - Lindex
(tror jag det var)
Korsörhängen - har glömt vart jag köpt dem :/
Peaceörhängen - Lindex
Ugglor örhängen - glömt vart jag köpde dessa också :/



Pjuuhh.. det var det. Har inte shoppat nu på nästan en månad igen så ska bli roligt att shoppa lite när lönen kommer :) Nu måste jag pysa! Det kommer ett inlägg om min födelsedag och massa annat lite senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0